Sabtu, 17 Mac 2012

internal house & setiap yang hidup pasti akan mati




 hari ni aku nk kongsikan projek la03 aku!!! baru minggu lepas dapat.... aqu nk kngsi la ckit cmner korang pnyer pndapat!!!! harap2 korang suke la yep!!!!! ade citer sedih skit aqu nk smpaikan, jap ag aqu bagitau korang smua.... moga2 slamat smuanya....

ni la projek la03 aku yg baru

dalaman rumah


 

agak2 lawa x!!!! boleh lah kam.... untuk semester ni!!!! tapi bila aqu pkir2 balik macm xlojik jew rumah frame wrna itam!!!! apa pndapat korang!!!! lau wrna silver lagi ok kam!!!! um.... xpe la!!! buat pom dh buat dah!!!! truskan jew la....
tngok tu bngkai pntu wrna itam!!!! lojik x!!!


pabila dh update blog tntu dh ramai yg akan complain!!! tpi bgi i!!! hohohoh semua xjadi masalahlah... just simply!!!!

di sini aqu ingin ucapkan takziah kepada nenek saudara aku yang terlah kembali ke rahmatullah pada hari rabu minggu lepas! maaf sangat saye xdapat balik... sebab masih berada di kuantan ni!!!! aqu masih ingat lagi cuti semester lepas. aku pegi melawat beliau, trnyata sewaktu tu dia amat tenat!!!! Alhamdulillah sempat aku meminta maaf!!!! bagi sesiapa yg mmbaca ni harap kamu semua dengan ikhlas hati sedekahkan Al-Fatihah kepadanya. Al-Fatihah.....

1 ulasan:

  1. cantik model tu.. n takziah atas pemergian nenek tu..rajin2 baca Quran n sedekahkan yasin untuk arwah..

    BalasPadam